Profesionálna komunikácia s klientom v cestovnom ruchu |
PRE KOHO JE ŠKOLENIE URČENÉ?
Pre pracovníkov prvého kontaktu v organizáciách a zariadeniach cestovného ruchu. Na školení sú vítaní zástupcovia súkromných firiem, neziskových organizácií aj verejného sektora.
V súlade s pravidlami Európskeho sociálneho fondu sú oprávnenými účastníkmi iba osoby pracujúce na pracovnú zmluvu, dohodu o vykonaní práce, dohodu o pracovnej činnosti a samostatne zárobkovo činné osoby. Nezamestnaní a brigádnici nie sú oprávnenými účastníkmi školenia.
Zamestnávateľ resp. SZČO musí mať prevádzku a poskytovať služby na Slovensku, avšak mimo Bratislavského kraja. Sídlo zamestnávateľa resp. SZČO sa môže nachádzať aj na území Bratislavského kraja. Zamestnanci musia mať v pracovnej zmluve uvedené miesto výkonu práce na Slovensku, avšak mimo Bratislavského kraja.
ČO ZÍSKATE?
Prehĺbite si svoje komunikačné zručnosti pre prácu s klientmi v cestovnom ruchu a zameriate sa aj na psychologické aspekty komunikácie, ako sú neverbálna komunikácia a empatia. Naučíte sa správne komunikovať s nespokojným zákazníkom a riešiť konfliktné situácie. Dozviete sa, ako zachovávať etiketu profesionálnej komunikácie.
Každý účastník školenia získa kvalitný vzdelávací materiál. Účastníci, ktorí úspešne zvládnu záverečný test, získajú certifikát o absolvovaní školenia.
FORMA A ROZSAH VÝUČBY
Prezenčná forma
10 vyučovacích hodín po 45 minút počas jedného dňa
OBSAH ŠKOLENIA
- Úvod a definície základných pojmov
- Komunikácia s klientom
- Psychológia komunikácie
- Komunikačné zručnosti
- Profil klienta v cestovnom ruchu
- Budovanie vzťahu s klientom
- Poznanie potrieb klienta
- Komunikácia s nespokojným zákazníkom, riešenie konfliktných situácií
- Prezentačné techniky a organizácia skupiny osôb
CENA
Vďaka podpore Európskeho sociálneho fondu je účasť na školení bezplatná.
UPOZORNENIE
Každý záujemca sa môže zúčastniť iba jedného z troch ponúkaných školení. Odporúčame Vám preto vybrať si tému, ktorá najviac vyhovuje vášmu pracovnému zaradeniu.